6.12.2015

Tehokas kotitreeni 20 minuutissa!

Tämä kotonakin toteutettavaksi sopiva treeni ei vaadi muita apuvälineitä, kuin kahvakuulan ja ajanottolaitteen. Jos kahvakuulaa ei löydy, liikkeet voi toteuttaa esimerkiksi vesipullo painona. Treeniin kuluu yhteensä 20 minuuttia aikaa, joten tämän tekeminen ei ole ajasta kiinni. Harmaa sää, sade ja pimeys ovat kaikki hyviä tekosyitä treenaamattomuudelle, mutta nyt onkin kyse luonteen lujuudesta. Kunnon treeni tuo varmasti paremman fiiliksen ja vireystasot nousevat huomattavasti!

treeni
treenii

Homma on simppeli. Kuusi liikettä ja jokaista toistetaan minuutin ajan niin monta kertaa kuin ikinä vaan siinä ajassa ehtii ja jaksaa. Minuutin kuluttua siirrytään välittömästi seuraavaan liikkeeseen. Kun setti on vedetty kerran läpi, pidetään minuutin juomatauko ja aloitetaan alusta. Kokonaisuudessaan kahdessakymmenessä minuutissa ehtii siis vetää setin kolme kertaa läpi ja tietysti sitä voi jatkaa pidempäänkin, jos jaksaa.´;) Mulle ainakin kolme kertaa täysillä oli ihan tarpeeksi.

1. Kahvakuulaheilautus (video)
2. Kyykyt kahvakuulala (video)
3. Burpee Liikettä voi helpotta tekemällä naistenpunnerruksia tai jättämällä punnerrukset kokonaan väliin. (video)
4. Kyykky-hauiskääntö-pystypunnerrus kahvakuulalla (video)
5. Vatsat Vapaavalintaiset vatsat, älä päästä itseäsi liian helpolla! Voit tehdä minuutin aikana useita erilaisia liikkeitä niin että saat mukavan poltteen koko vatsan alueelle. Muutamia variaatioita täällä.
6. Selät Vapaavalintaiset selkäliikkeet, hyvä vaihtoehto esimerkiksi tämä (video).

Hyviä treenihetkiä sinulle! ♥

Kommentit

Lähetä kommentti